onsdag 23 januari 2013

Dolmades i äggcitronsås och bloggkärlek

Det var nu ganska länge sedan som jag faktiskt fick tid att sitta vid datorn en längre stund... Men nu sover ettåringen och jag unnar mig lite ren nöjestid framför skärmen. Härligt! Jag surfar runt på en massa härliga matbloggar bland annat - konstigt va? ;-)

Jag vet att jag tipsat er tidigare om en viss blogg, men jag gör det igen! á la Linda är värd ett besök, även för er av mina vänner som mest äter LCHF-kost. Tidigare har hon också haft med lite gästinlägg på sin blogg och vad jag nu kommer att tipsa om är nu faktiskt ett av mina egna recept... Så Linda: här kommer lite "falsk bloggkärlek" ;-) Här finner ni mitt recept på Dolmades i äggcitronsås!

Sådärja! Då har sonen vaknat och jag kan bara konstarera att det blev ett väldigt kort inlägg idag...

1 kommentar: